Kızlar bebeğim 4.5 aylık genel olarak gaz sancımız olmuyor ama özellikle sabahları kıpır kıpır kıvranıyor ve kendini 5 te uyandırıyor sürekli kıpır kıpır sürekli elini kolunu kundaklasam da değişmiyor derin uykuya dalamıyor sabaha kadar sürekli bi kıvranma hali . Sanırım gaz sancısı ne yapabilirim