6 ay 16 günlük kızım var ek gıdaya başladık suda veriyorum ama şimdilik kaşıkla veriyorum çünkü biberon almıyor şimdiye kadar anne sütü ile beslendi sadece sanırım biberondan emmeyi bilmiyor bu arada diş de çıkardı sürekli biberon ucunu kemirmek istiyor içemiyor o yüzden. Kaşıkla da az bişey geliyor zaten onuda eliyle vurup yarısı gidiyor. Alıştırma bardağı şuan kullanabilir miyim yada ne yapmam gerek sizce ?