sedef_koray demirhediye ya ben o mamanın tadına baktım çok acı geldi bana oğlum da 4 buçuk aylık sanki begenmedı gbı sız baktınız mı tadına
hellomy99 sedef_koray yeteri kadar aldırıyor bazı mamalar çok şişiriyor bebeği bu öyle değil ideal bize göre en azından
sedef_koray hellomy99 bana şişirenden lazım desem 🙈kötü anne olur muyum ? Aptamil de hep çok kilo aldırır derler amabu ona gırmıyor mu ? Evolvia kullandım hıc almadı nerdeyse birde az içiyordu . Yüzü çok minnak hala 2 aylık kıyafetlerını gıyıyor :(
sumeyyeravza busraea bende sma kabızlık yapmıştı. Toplamadan önce onu kullanmıştım. Şimdi hipp çok iyi geldi. Heralde bebeklerin bünyesiyle alakalı.
gulenyuz91 Biz bebelac kullanıyoruz bebeğim öyle hassas ki her mamayı denedik tek hoşuna giden mamayı bulduk o rahat bşz rahat gayet iyi besleyici hem de gaz sorunu da olmadı
ebruozkrkmz Bebelac gold kullanıyoruz hem uykularımız bölünmüyor hemde tok tutuyor sindirimi kolay bebeğime severek içiyor
elifhazelll Bebelac gold u kullanıyorum bebeğim severek içiyor kabızlık yaşamıyor gelişimi güzel kilo alımı güzel tavsiye ederim
goksusbrk Bebelac gold kullanıyorum çok memnunum ve herkese tavsiye ediyorum. Öncelikle bebeğim tadını çok seviyor. Gaz yapmıyor kabız yapmıyor. Doktorumda önerdi. Tok tutuyor ve doyurucu