Semaelaa Reglim 14 Nisan da bitmişti 22 Nisan da tekrar regli oluyor gibi kanamam başladı doktora gittim sol yumurtalıkta 3 cmlik kist olduğunu başka bişi de demedi bu şekilde başına gelen var mı sanki tekrar regli olmuşum