ruyamasal yanlış anlamayın ama hastaneye yatırilsa iyi olur gibi geldi bana kovit bu. Kalp ritminde bozukluk olmuş ve ateşi var diyorsunuz. Henüz çok küçük. Başka bişey olsa emzirin diycem de kovit bu kalbi etkilemiş ateşi düşmüyor diyorsunuz en azından hastanede gözetim altında olsun atlatana kadar.