ahlavinyyaaa hafife almayın lütfen,kızım 5 günlükken aynı şekilde öksürüyordu diğer kızımdan hastalık hepimize bulaşmıştı 9.gün emzirirken ciğerine süt kaçtı tıkandı ve apar topar doktora gittik rsv çıktı 1 hafta yoğun bakımda yattı.Şuan 2 aylık ve kızımı anaokuluna o zamandan beri göndermiyorum yada eve kimseyi kabul etmiyorum kalabalık yerlere asla girmiyorum 🥲