Esiaaaannesi Merhaba kızlar 20 lik diş çektiren varmı çok korkuyorum çekilmesi lazım 🥲 bıde emzirirken bu ilacı kullanan oldumu
ilknurerogluzun Esiaaaannesi bende kullandim emzirmiyodum ama 20lik apse yapmisti valla hic korktugum gibi olmadi 5 saniye surdu agri degilde baski oluyo sadece
simseklivekalpli Esiaaaannesi sinire yapışık disi çektirdim ben. Korkunun ecele faydasi yok 😵💫 Emzirirken kullanabilirsiniz antibiyotigi