sbilgind 2 yaşında kızım var sürekli horluyor uyumuyor nefes alamıyor özel kulak burun bogaza gösterdim geniz eti olduğunu ve ilerlediğini tek çözüm ameliyatın olduğunu söylediler benim durumumda olan arkadaşlar varmı veya çocuğunu erken yaşta ameliyat ettiren? Sizce yaptırmalı mıyım?
simseklivekalpli sbilgind önce ilaç tedavisi, semptomlar düzelmezse ameliyat. 2 yaş zaten geniz eti büyümeye başladığı bir yaş. Şimdi ameliyat olursa tekrar büyümesi ve tekrar ameliyat olma riski var. Biraz daha beklemek, ilaç kullanmak mantıklı
Sidarasya Benim kızım da üç buçuk yaşında geniz eti ameliyatı bugün oldu . Dün hastaneye yatış yaptik bugün sabah ameliyat oldu . Hastanedeyiz şimdi . Doktor geniz eti baya büyüktü rahat eder dedi. Şimdilik durumu iyi