Tontis_annesii 2 aylık bebeğim benim de. Reflüsü var deli gibi kusuyor. Motis , gastrosupp ve bebelac anne sütü kıvam arttırıcı kullanıyoruz. Hala devam ediyor ama kilo alımı iyiydi son gittiğimizde. Reflü yatağı kullanıyoruz, emzirince dim tutuyoruz, tek meme veriyorum fazla gelmesin diye.. yine de kusuyor fışkırarak