Sonsuz18 Yeni taşındık 160 a 200 dar geldi dolabın bir kapağı açılmıyor 150 yada 140 eni yeterli gelir mi yada boyu 190 yapmam lazım napsam bilemedim siz kaç kullanıyorsunuzz
alevekrem Sonsuz18 eviniz kiraysa bence kısmayın yatagin ölçüsünü ekstra odanız varsa dolabınızı oraya koyarsınız bende ilk kiradaydim odam küçüktü 150*200 almıştık ama eşimin boyu çok uzun 2 metre birde zamanla kilo alınca yatağa sigamaz hale geldik herşeyi düşünün öyle karar verin yatak önemli rahatinizi düşünün tavsiyem
csmsk Sonsuz18 bizim 150 gayet rahat sığıyoruz bazen uyusun diye bebeğimizi de alıyoruz aramıza sığıyoruz yine. Ama ikimizde öyle iri insanlar değiliz ortayız
goldengate Sonsuz18 bizim 160*200 bize yetmiyor ben cok yayilarak yatiyorum daha buyuk alsaydim keske diyorum. Siz kucultmeyi dusunmeyin
Sonsuz18 alevekrem evimiz kira değil ama alanım yok dolap yatak aynı odada olmak zorunda napıcaz bilmiyorum ya boydan gidicek ya enden eşimin boyu 175
Sonsuz18 goldengate ama sığmadı öyle yapışık kaldı dolap açılmadı peki eni 160 tutsam boyu 190 yapan yerler varmıdır uzunluğu 195 odanın
alevekrem Sonsuz18 boydan gitmesi kurtariyorsa bı sorarsıniz 190 lik yapılıyor mu ama hic duymadım tek kişiliklerde 190 lik oluyoda hani olmazsa eninden kısarsınız yatağınızı yeni mi alıcaksıniz
Sonsuz18 beyzzsenturkk_ Evt yaa aşırı büyük geldi bu odada gözüme diğer odam büyüktü o ölçü 5 kapaklı dolap aynalık Komodin hepsi sığardı
Sonsuz18 rukiye33 yaa iyimiş sevindim bana uzunluk 190 lazım onunda 140+190 var 140 küçük olur diye özel yaptırıcam istikbalde
KLORAK Sonsuz18 ben bekarken 140/200 yatakta yatıyordum eşimle annemlere gidince birlikte yatıyıruz hala ve sıgıyoruz 2 kişiçok deli yatmazsanız sıgarsınız ama çocuk yanınızda yatarsa sıgmazsınız, benim şuan 200/200 buna bile zor sıgdıgımı hissediyorum
Sonsuz18 KLORAK yaa 140 a sığılıyor değilmi iki kişi Ama yine de çok dar olmasın ben 150 yapmak istiyorum nasip olursa sizinki çok büyükmüş ya bayağı alan kaplar bilmiyorum yorgan bile sığmaz bence sizinki de küçük olur çift kişilik