hzlensrblm Kızlar 10 gün sonra oğlum 1 yaşında olacak hastanede kontrolü var acaba götürmesem mi ki aşısını da vurdurmak hiç istemiyorum malum yaygın vakalardan dolayı acaba bişey olur mu 🙄😔😔
Deletedmom819 hzlensrblm biz bugün 1 yaş aşısını sağlıkocağında olduk. Üç tane vuruluyor ikisi bacaktan biri koldan. Boy kilo ölçümünü sağlıkocağıda yapıyor bence hastahaneye gitmeye gerek yok. Hastahane daha riskli virüs bakımından. 🤭