monna Dün öğlenden itibaren diyete başladım . Dün iyiydim de bugün çok baş ağrım oldu. Aç kalmıyorum ama şekerli besleniyordum şekeri kestim diye mi başım ağrıyor? 😕 3 lt su içiyorum susuzluktan olamaz yani
monna Nekwam Yok burnum falan tıkalı değil bir rahatsızlığım da yok .baş ağrım da yarım saat kadar önce geçti. İnşallah yarın da böyle olmaz😑
monna Mom103 Yok aslında az yemedim. Kahvaltı da bir buçuk yumurta peynir zeytin vs, öğlen çorba yoğurt, akşam biraz tavuk salata yoğurt.aralarda bir portakal
Tugba68 Yarin bende basliyorum dam diyenet denemez hamileyim ama dikkatli bealenecegim daha onceki diyetlerimde bas agrisi olmadi
Gokhanefe Bende başladım cuma günü ahmet apa ile 42 gün boyunca iki öğün yiyoruz yasaklı gıdaları yeniyoruz takip etmek isteyenler için ahmet apa ile yitik şifayı ücretsiz bulanlar gurubuna katıla bilirsiniz
Nekwam monna 20 küsür aylik canim. 31 gunde verdim 7 kiloyu. Ilk 3 kiloyu ilk 3 günde 2sini de 1 haftada fln az yeme leslie aralıklı oruc ve gerçk oruc ile. 2 sini de karataya başladım haftada bir kilo verdim 3. Haftam kacamaklar olduğu halde hepsinde de.
monna Nekwam oo çok iyi vermişsiniz 👏🏻👏🏻 Helal olsun. Benimki daha 3 buçuk aylık. O kadar az yiyemiyorum😅ama diyetisyenim 2 haftada 3-3.5 verirsin bu listeye uyarsan dedi. Zaten 7 8 kg fazlam var 1 buçuk ayda veririm inş. Tabi asıl isteğim 10 kg verebilmek🤗
Nekwam monna erken değil mi benim bildiğim 4 aydan önce baslatmiyor diyetisyenler ama. Teşekkür ederim. Sen de verirsin elbet yeterki azmet😉 Ama baktın sütün fln azalio hemen birak makarnaya fln da ihtiyaci var sütün son araştırmalara göre …
monna Nekwam Diyet listem yeterince zengin olduğu için sorun olmaz diye düşündük .tabi deneyip göreceğiz sütün durumuna göre.Elbette azalma olursa bırakırım. Bol su içiyorum protein de alıyorum. Makarna değilde bulgur yiyorum. Aslında erken ama ben kilo verip sonrasında hamile kalmıştım şimdi tekrardan alma düşüncesi çok korkutuyor beni. Baktım bu düşünce piskolojimi bozuyor en iyisi almaya başlamadan fazlalıklarımı vermeliyim diye düşündüm. Eylülde işe başlayacağım için diyet bu kadar kolay olmayacak o zaman korumaya geçmiş olurum 😇