mehtapyavuzz gittim 5500 olmuş kilo alımı az ama inanılmaz boy atmış dedi boya veriyo dedi bende durumu anlattım az emiyo dedim sık sık emzir dedi bende emzirmeye çalışıyorum ama reddediyor diliyle çıkarıyor istemiyor dedim açlık ağlaması yoksa sıkıntı yok dedi demekki doyuyor ama çok istiyorum kilo almasını tombik bebek olmasını yine zayıf durmuyor uzun biraz ama etli bebek sağlıklı olsunlarda