kubratlass Topkapı livde serhat Şen var eskiden Sefaköy birunideydi orada doğumumu yaptı çok sevecen bilgili yaklaşımı çok çok iyi tavsiye ederim normal doğumu öncelikli oluyor ama benim maalesef açılmam olmadı sezeryan yaptım son dk ama hersey çok iyiydi :) liv de de rahat bırakmayacağım bir doktor kendısı normal kontrollerime de hep ona giderim