ipeksiiimom haticemelekk ya bende lekelenme oluyor gittim kaymamış da ama ipi gözükmüyor. Post da açtım kimse cevap vermedi
rabilay haticemelekk eşim ilişki esnasında hissettiğini söyledi daha sonra canını acıttığını söyledi o ilişkiden sonra kanamam durmadı zaten kanamam durmuyor diye kontrole gittim kaydığını söylediler
ikiaslanannesi ipeksiiimom benimde 1 ay kesintisiz oldu ama baya kanamam oldu adet gibi doktor hap verdi yinede kesilmedi sonra cıkartmak zorunda kaldım
haticemelekk rabilay ağrım yok öyle kanamam lekelenmem de yok kontrol ettiğim de ip de duruyo . Ama iki gün biraz ağrıdı yani coo değil şuan geçti bilemiyorum bugün gideceğim inşallah yerindedir
babyykar haticemelekk ipini siz nasıl görüyorsunuz anlamadım bana sen göremezsin dediler. Bide kaydığını eşin ilişki esnasında hisseder ipleri gelir yada batma hissi olur dediler. Taktıralı 2 hafta oluyor lekelenmem oluyor inşallah kaymaz korkuyorum bende
ipeksiiimom haticemelekk spiral yerinde görünüyor dedi ama ipi yok kamerayla çıkarabiliriz diyince korktum çıkarmayalım o zaman dedim
haticemelekk Mavininbiri bugün gittim muayene hem ultrason dan baktılar hem diğer Türlü muayene ettiler çok şükür kayma yokndediler iki şekilde de yerinde göründü ipinide gördüler. Enfeksiyon varmış sanırım ağrıyı o yapmış
haticemelekk babyykar evde kendin kontrol edebiliyorsunuz bana doktorum da demişti Google de bakarsanız eğer nasıl kontrol edildiğine çıkar
haticemelekk babyykar genelde ilk takıldığı zamanlar lekelenme okuyoriara kanamalar oluyor normal yani bir süre adet düzen tutmuyor