Merhaba kızlar bebiş bizim 1 yaşına girdi 18 gün falan oldu hala dişlerimiz çıkmadı bugün ilk defa bir tanesi pıtlamış😂 yanındaki dişi de çıkacak galiba bunun yanında hala kendi bağımsız yürüyemiyor çok hareketli oradan oraya geziniyor bağımsız ayakta durabiliyor ama hala yürümedi bağımsız. Her özeldir ve bireysel farklılıkları vardır ama insanı da düşündürüyor. Sizde durumlar nasıldı merak ettim.