Pamuk_bebegim42 Şöyle 2 beden küçülten 😆😆var mı öneriniz hem korse hem toparlayıcı sütyen yardımcı olur musunuz rica etsem
elisa2705 Pamuk_bebegim42 doğumdan sora kullandığım korseyi giyiyorum valla ben mis 🤣 bu cırtlı ayarlabilir olanı kullanıyorum
Tortilla_ Yıllar önce almıştım korse göbeği falan dümdüz yapıyordu. Ama göğüslü biriyseniz göğüsler çok yukarı çıkıyor. Ağzıma girecek desem yeri var
Tortilla_ alchnn @Pamuk_bebegim42 Kızlar 2019 da aldım şarkıcı Berkay vardı onun eşi önermişti. Hala durur taş gibi. Tuğba korse miydi neydi tam hatırlamıyorum. Mağaza İzmirdeydi o zamanlar. Benimki lateks korseydi. Ama benim göğüslerim büyük olduğu için giydiğim de yukarı kaldırıyordu bu da kötü duruyordu. Evde spor yaparken yada yemek yerken kullanıyordum sadece