defnesmam42
Sütün sindirimi zor olduğu için tok tutar , olduğunuz yerde sayarsınız canım.
Sağlıklı sağlıksız kısmı çok karmaşık uzmanlar bile hemfikir olamıyor ben ne diyim😂
Ama iştah konusunda ilerleyemezsiniz nereye kadar böyle gidicek , onun yerine balık yağı ver daha iyi vitamin için
Kızım da aşırı seçerdi 15-16 ay civarı , sevdikleriyle seçtiklerini beraber servis ettim hep.
Pilav mı yemek istiyorsun tamam o zaman bir kaşık fasulye bir kaşık pilav gibi..
2 yaşına kadar da seçtiği herşeyi hallettik şu an 3 olmak üzere bi mercimeği halledemedim yapıcak bir şey yok🙈