Ezgiasya Kızlar bebegım 15 gunluk 10 dakika falan emiyor bazen geri koyunca ya kusuyor yada sureklı hıckırıyo doyuyor mı ben sure az diye bir daha emzırıyorum
ilknurcelik Ezgiasya doyuyor ama emzirdikten sonra en az 15 dk dik kucağında tutarsan kusma daha az olacaktır
_Mucizem Valla canim cok karisik, benimkide cok kusar ve hickirir bende doyuyor saniyorum sonra bakiyorum agziyla geziyor hafif deniyorum ve az once icmemis gibi sut iciyor. Hickirirken bile. Yani devamli deneyeceksin😅
Annemmm Süt kusmasını bilmem ama böyle çökelek gibi kusarsa ona faydalı derler doyduğunu ve sütünün yaradığı anlamına gelirmiş, bide hıçkırığı hem midesi genişlediğinden hemde kusmuğu boğazına kaçarsa hıçkırır dikkat et bak 😊