Hanımlar bebeğim yaklaşık 10 gün önce hastalandı. Biz grip olmuştuk o şekilde ona da geçti. Çok uğraştık hem hasta olmayalım hem de ona geçmesin diye hiçbirini başaramadık. Sakınan göze çöp battı tabiri tam bize uygun oldu diyebilirim. Doktora gittik rsv negatif çok şükür kanında da bir şey çıkmadı. Doktor sizden bulaşmış belli dedi ciddi bir sorun görmedi ateşi tekrar çıkarsa diye parol şurup verdi. Ancak o zamanlar öksürüğü bebeğimin kuruydu. Şimdi ise balgamlı ve böyle öksürmeden önce sanki nefessiz kalır gibi önce derin bi nefes alıyor sesli bir şekilde ondan sonra öksürüyor her zaman olmasa da böyle öksürdüğü oluyor. Endişelenmeli miyim? Böyle çok zor öksürüyor gibi. Keyfi vs hepsi yerinde. Burnu doluyor ve öksürüyor?