user92642835096 tırnağı çok düz kestiğin için ete batmış. O yüzden kızarmış o köşeyi birazcık törpüllersen geçer, ayak tırnağı daha oval kesilirse iyi olur. Tırnakları kestikten sonra kağıt törpü ile köşeleri düzeltirsen hiç bir sorun yaşamazsın, daha önce aynı durumu bebeğim de ben de yaşadım.