tmg09 Kızlar 18 aylık bebeğim ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum ve emziriyorum ama 1 gögüsüm çok sızlıyor emerken bile çok acıyor acısına dayanamıyorum sizce neden olabilir böyle bişi yaşıyan varmı
minikmisimben tmg09 mastit olabilir mi? Benimde o aylarda ısırmıştı acıyor diye diğerinden emzirdim daha sık öbür göğsüm mastit olmuştu duş alın göğsünüze ılık su tutun ovun biraz ben öyle rahatladım
hamilesavi tmg09 angorjman olabilir misiniz? Genelde sızı şeklinde oluyor ağrısı. Bir araştırın isterseniz.
tmg09 bir göğsüm nenemin göğsü gibi sünger gibi bir göğsüm diğerine göre sis ve sizidan durulmuyor acaba çocuk 2 yaşına gircek sütüm mu çekiliyor diye dusunuyorum diğer gogsumden süt gelmiyor desen yeridir