rhea11 Sütüm azalmış bebeğim 2 aylık daha sağımda bile çok az geliyor ne yapmam lazım hızlı etkisi için
suheyliii rhea11 özel bişey almanıza gerek yok, bolca sıvı tüketin, su, meyve suyu, şerbetler. Bide kuru meyvelerden tüketin, yeşillik tüketin sütünüz akar gider. Ama hergün düzenli yapacaksınız. Birde dinlenebiliyorsanız dinlenin gün içinde
lemongreeny rhea11 her şeyi kullandım artmıyo benim malesef 😔 bulgur dut hoşaf su malt içeçecği beslak damla solgar takviye lacmix takviye tahin helva aklınıza gelebilecek her şey ama doğumdan beri aynı hala da hepsini kullanıyorum. Sütüm yetmiyor diye mama veriyorum emme sıklığı azalıyor belki o yüzdendir… mamayı az versem aç kalıyor bir sarmalın içindeyim
_420damla rhea11 Bende oyle sutum azalmisti bol bol sagim yapmak gerekiyor surekli memeye uyari vermek lazim eger ttekli sut pompasi kullaniyorsan bir saat boyunca sagim yapman lazim 12 dk sag 12 dk sol sagim yapmadan onde goguslerine masaj yap sicak havlu koyabilirsin masaj yaparak sutun kendiliginden akmasina yardim ci ol sonra sagim yap dedigim gibi 12 dk biri 12dk biri 10 dk dinlen sonra tekrar bunu bir saat boyunca yap seyde yapabilirsin bebegini emzirdikten sonrada sagim yapabilirsin ama sık sık sagim yapman lazim eger hani okadar vaktim yok dersen bu trendyolda bebebao diye bir sut sagim makinasi var cok guzel bir makina tiktoktan falanda arastirabilirsin iki tane al hem isini yaparsin hrm sagim yaparsin cikan sutudr bebisin emdikten sonra biberonla veya baska biseyle verebilirsin ama bi yandan yemene icmenede dikkat etmen lazim tabiki su cok onemli bide nekadar cok sagim yaparsan okadar cok sutun yagli gelir ve hem bebegin kilo alir hemde birazda tok olur yumusak meme sut yok anlamina gelmez yagli sut anlamina gelir insallah yardimci olabilmisimdir
umos_ rhea11 ben kullanıyorum bende işe yaradı. Ama suyu az içtiğim gün her türlü azalıyo fark ediyorum. Bestlak damla ve bol suyla toplarsınız bence. Ben birde bol ceviz fındık kuru dut yiyorum
damlaaa_1 Bulgur aşırı arttırıyor son günlerde benim de azalmıştı bulgur yedim bol bol ve üstüne su bayağı etkili oldu
yusufum- lemongreeny aynııı benı anlatmışsınız taş bile yıcem o kıvamdayım dün almadı gögsumu süt az gelınce çocuk da artık cenemı yormaya değmez mı dıyo ne dıyooo
aysnrkh _420damla bir saat boyunca 10 ar dakika ara vererek 12 şer dakikadan mı masaj modunda sağmamız lazım tam anlamadım kusura bakmayın benimde çok az sütüm bende denemek istiyorum
_420damla aysnrkh masaj modu yada normal moddada sagim yapabilirsin sagim yapmadan once ellerinle masaj yapman gerekiyo YouTube dan izle elinle masaj yaparak sutunu elinle getirmeye calis baktin yavastan sutun geliyo sagim yap makinanla bide sey bu gogsumuzun kahve rengi yeri varya oraya bebeginizin salyasini surun gogsumuzun kahverengi kisminda kucuk kucuk noktalar olur benislerimiz emdiginde bebislerimizin tukurugu salyasi gogsumuzun kahve rengi kismina degdigi icin oda sut uretimine yardimci oluyor dedigim gibi gunde bir sefer yada iki gundr bir bir saat boyunca sagim yapiyoruz 12 dk sol 12 dk sag 10 dakika dinleniyoruz sonra tekrar 12 dk sag 12 sol tekarr dinlenme bunu bir saat yapiyoruz sonra normal sagimlara devam ediyoruz bir saate bir yada iki saatebir sagim yap bebeginin acligina gore sagim yapma ozmn sut hormonlari ona gore sut uretiyor bir hafta boyle yap en fazla 10 gun sonra sutun cogaliyor sagdigin sutleride ister bebegine ver istersen buzluga at sutunun az oldugunu hissetiginde verirsin bide sey stresten uzak durmamiz lazim uzulmememiz lazim sizi uzen kiran yada strese sokan seylerden insanlardan uzak durmaniz lazim gerekirse hayatinizdan oyle insanlari en onemli olan bebesimiz boyle tam stres olucagin an yada uzulecegin bisey oldugunda direk bebegini aklina getir ve uzulmemeye stres yapamamaya dikat et hersey benislerimiz icin icin
aysnrkh _420damla şimdi yapmaya başlayacağım çok teşekkür ederim bebeğim 20 günlükken rota oldu yoğun bakımda ve servsşte kaldı bir ay o süreçte kesildi sütüm çok teşekkür ediyorum