Oğlum 1 ay önce soğuk almıştı hırıltısı ve öksürüğü vardı. Ventosal ve prospan şurup vermişti doktor. Şuna aynı semptomları yaşıyoruz i. Aynı ilaçları versem olur mu. Hastaneye gitmek isteniyorum. Ateşi de vardı bugün 37 buçuk düşürdük çok şükür. Bu Arada 5 aylığız. Sizce ne yapmalıyım ??