konok fiyat önemli değil derseniz Adidas’ta küçük numaralar var. Benim kızım 1.5 yaşında 20 numara giyiyor şuan ama vicco 19 oluyor yani. Ayaklar taraklı değil. İki kızımda da hep Adidas tercih ettim indirim dönemlerinde vicco ile aynı fiyata geliyor. Hem rahat hem hafif 🌸