Elifffvvv bizim öyle benekler çıkıyor da tuketince ama birde mesela deneme amaçlı verdim bir iki kez verdikten 3&4saat sonra arka arkaya 5-6kez kustu bağırsak tepkili yani on aylık olacak aşı yapılmadı hala yaptirsam mı kararsız kaldım aynı aşı 1yasta da var acaba o zamana kadar gecerse o zaman mı yaptirsam