uzaydanbirisi Kızlar oğlumun akülü arabası var ve çok kullanamıyoruz şarjı vs zor oluyor , onu satıp denge bisikleti almak mantıklı mı ? Eşim denge bisikletindense normal bisiklet alalım diyor 2,5 yaşında oğlum şuan
Ballilokmam11 uzaydanbirisi biz de normal bisiklet öncesi denge bisikleti aldık biraz denge problemi var kızımda 😂 etkisi olur inşallah diye ara ara kullanıyoruz
balkizlar uzaydanbirisi akülü arabayı mantıklı bulmuyorum denge bisikleti mantıklı… normal bisiklet için çok erken süremez bence
organikirmik uzaydanbirisi geçenlerde oğlanı gezdiriyodum komşuyla rastlaştık ilk defa gördüm. Ay kesinlikle denge bisikleti alın biz sonra 3 tekerlekli aldık süremedi 2 tekerlekli aldık anında başladı sürmeye falan demişti.
uzaydanbirisi Ballilokmam11 bende seviyorum denge bisikletlerini yapanları gördükçe hevesleniyorum 😅 markası ne sizdekinin memnun musunuz ?
Ballilokmam11 balkizlar ya biz burda bir mağazadan almıştık marka olarak bilinen bisey değil yani siz aklınıza yatana bakıp karar verin