kkbb367 Nasılsınız kızlar neler yapıyorsunuz size sorum olacak benim salonumda yemek masası yok konsol var sizce yemek masası mı konsol mu daha çok uygun oluyor
cilginhatun2 kkbb367 yemek masası daha iyi benim salonumda koltuk takımım konsol ve televizyon masa takımım var
kkbb367 GezginPaNDa ya aslında alan çokda dar degıl ama eşim çok kalabalık sevmiyorum bir turlu ikna edemiyorum
kkbb367 Gokturkmom aslında sıkıştırsam olacak ama eşimi ikna edemiyorum bir turlu ikiside mantıklı bişey aslında kullanılıyot
kkbb367 cilginhatun2 yaaa aslında ikiside kullanışlı. Ama alanı da daraltıyor insan ikisinden de vazgeçemiyor biraz daha buyuk yapsalar bu salonları hersey çözüleck
asilazmazbalkokmaz Yemek masam ve konsolum var. Çok misafirim oluyor. Yemek masası olmadan olmazdı. Ünite yerinede konsol tercih ettim depolama alanı olarak daha mantıklıydı.
Gul-42 kkbb367 ıkısıde var bende unıtede var bence unıte olmamalı konsol uzerıne tv konmalı yemek masasıda alana gore olmalı
kkbb367 Gul-42 kesinlikle katılıyorum canım 5 sene önce evlenirken almıştık suan pişmanım ünite almazdım simdiki aklım olsa atmaya da kıyamıyorum