angelmommy_ dizleri acimaz birşey olmaz diz kapaklari yok onların henüz canları acımıyor yani 😊
Aman izlememesi daha iyi benimki de alışkın değil televizyona öyle çizgi film falan açıp izletmem. Geçen hasta oldu kan vermeye gittik durmuyor diye bir açalım dedik izlemedigi için umrunda bile olmadı 🥲
yapacak birşey yok geçici bir sürec bu. Ben de çok zorlanıyorum ama onların bütün dünyası biziz sadece bizden medet umuyorlar. Biz gözden kayboldugumuzda bir daha geri gelmeyeceğiz saniyorlarmis bunu duyduktan sonra çok üzüldüm 🥺