nurzeyd06 Bayramda 10 aylıktı 12 saatlik yol gittik.Gece 3 gibi çıktık sabah 7 ye kadar uyudu,oto koltuğu vardı ama kucağımda tuttum(çok çok yanlış ama),uyandığında kahvaltı molası,sonrasına da da sürekli mola verdik,hem hava alsın hemde sıkılmasın diye.Arabada oyuncaklar ve atıştırmalıklarla oyaladım.Uyudugu zamanlar çok rahattı ama uyanıkken baya yorucu geçti.Dönerken de aynı saatlerde çıktık ama yolda bir yakınımıza uğradık 3 saat falan durduk,o kadar güzel oldu ki,hiç uzun yol yapmış gibi olmadı,eğer varsa uğrayabileceğiniz bir yer yolu bölerek gitmek çok rahat oluyor