kubraakkk Ben kendim 4-5 aylıkken başladım ama hızlı bir şekilde ilerlemedim o yüzden çok zorlanmadı dalmadan yatırdım sürekli temas ettim ben sonra uyku arkadaşını hep yanımızda bulundurdum saçını okşayarak,sırtını okşayarak güven vererek yaptım ardından bunları azalttım derken kendi kendine uyumayı öğrendi böyle olduğu için ağlamadı da,şuan 11 aylık 8 buçuk aylıkken tamamlamıştık.