Merhaba kızlar golden goat 2 numara satışlardan kalktımı acana bir bilginiz var mı? Bebeğim bu mamayı içiyor ama 1 haftadır bulamıyorum bulunduğum şehirde 5 tane e bebek var ama ellerinde sadece 1 numara var 2 numara yok diyorlar. 3 sevkiyattır gelmiyormuş ne zaman gelir bilmiyoruz diyorlar civil de yada diğer bebek mağazalrında zaten satışı yok. Bir bilginiz var mı acaba sizin bulunduğunuz e bebek mağazalarında satışı devam ediyor mu ?