forumamigeldik
Bende nereye gidersem oraya hep götürdüm.
2,5 yaşında. Düğün, bayram, gezi hep yanımdaydı. Gözü gibi bakacak insanlar olmasına rağmen benimle beraber görsün, yaşasın istiyorum. Yurt içi-yurt dışı bütün gezilerimizde yanımızdaydı. Onunla anı biriktirmek çok daha paha biçilemez bir şey. 🥹