iremsu0712 Yanlış anlama ama bu yöntemle hamile kalan çok insan var. Hamile kalmayan da koruma özelliği olduğu için değil,
Ya yumurtlama denk gelmediği için
Ya kadında yada erkekte olan sağlık sorunlarından
Yada tamamen şansa oluşmuyor gebelik.
Gebelik istemiyorsaniz daha yüksek oranı olan korunma yöntemi seçmeniz daha iyi olur.
Kan verin gebelik varsa şuanda düşük değer dahi olsa gösterir kendini.