mihrimah0 biz bunu 3 haftadır yaşıyoruz tam 2 aylık şu an, o kadar iyi anlıyorum ki. Saatlerce beni emiyor aç değil bence çünkü kaşık biberon ya da başka biberonla vermeyi denediğimde içmiyor asla bir tek beni emmek istiyor oda uykuya geçemediği için. Saatlerce uyanık kalıyor 6 dan 12 ye kadar falan, biz eşimle artık dayanamadık her gün akşam yemek sonrası kanguru ile yürüyüşe çıkıyoruz uyuyunca iyice dalsın diye bir kahve içiyoruz dışarda ve eve geliyoruz yatırıyoruz sonra 5-6 saat uyuyor 😄 ama çok çok zor bir süreç inşallah geçicidir