esmanurveannesi bizde 2 aylığız, atak haftası oluyor zaten 8. hafta, muhtemelen gazı var biraz gaz çıkarmayı deneyin çıkmıyorsa da büyük ihtimalle sinir sistemi geliştiği için yeni yetiler kazandığı için uyaran çok oluyor yorulduğu içinde napacağını şaşırıyor bebeğinizi memeye götürünce fön sesi falan açın ben iki üç gündür bu şekilde atlattım, fön ile rahatlıyordu mememi o şekilde tutuyordu bugün şükür daha iyi. Bir kaç gün sonra geçecektir sizinde biraz yorucu oluyor ama sabredin 🫶🏻