Ritim bozukluğum var uzun zamandır ilaç kullanıyorum üzerine Hamile kaldım Kalp doktoruyla birlikte ilerledim o süreci o zamanda ilaç kullandm daha düşük doz kullanmam gerekiyordu gün geçtikçe nefes nefese kalıyordum üstelik çalışıyordum çok güzel biii Hamilelik geçirdim ama hep tansiyon takipliii taaa ki 8aya girdim Tansiyondan dolayı gebelik risklendi erken doğum yaptm ama tansiyon kalmadı. Şuan da da düzenli kullandığım. İlaca devam