organikirmik 16 aylık. Özellikle birkaç haftadır gündür sürekli bir çığlık atma istediği olmadığında ısırma vurma gibi davranışları var. Az önce gerçekten deliriyorum sandım çünkü hiçbir şekilde mutlu olmuyor tatmin olmuyor suyu getiriyorum oynasın duş alsın diye yapmıyor oyuncak çıkarıyorum oynamıyor yemek çıkarıyorum yemiyor meme veriyorum yok. Yani hasta gibi değil basbaya sinirli. Bu aylarda böyle bi şey yaşayan var mıydı yoksa kafayı yemeye devam edeyim mi
arasmomm_ organikirmik normal krizler bence canım 2 yaşa doğru tüm bebeklerde varmış hata 2 yaşında sonrada devam edermiş
Prenses_annesi22 organikirmik oho o bişey değil 21 aylık oğlum sınırlensın ayagını yere vurur ablasına vurur bızı ısısrır bıze vurur hıc bısey yemıyor resmen süt ıle sdce beslenıyor bıde bronsıte yakın hasta oldu öksüryo bıyandan üst azılar cıkyor allahım tam delırmelık olduk yanı ne guzel yıyordu smdı yıyen cocuk yememeyr basladı süt olmasa yemınle yasayamax o derece ne verırsem 2 ısırık alıp yere atyo bıde yetmıyor ayagıyla ezıyor tam bı kaos ortamı bzm ev
patlakprezervatif organikirmik oğlum 15.ayında bunları yapıyor. Parktaki büyük çocukları da örgütledi hiçbir şey yokken hep birlikte bağırmaya başladılar ki çocuklar oğlumdan büyük. Isırma yok ama vuruyor. Hele bir de hayır diyeyim kıyamet kopuyor. Bugün parkta kendini yere attı, hayır dedikçe bağırıp vurdu. Banyoyu seven çocuk dün bas bas banyoda bağırdı. Yemek yemesi bir tuhaflaştı. Kafasına göre yemek yerken bir sıra oluşturmuş o şekilde vermediğimde kafasını sallayıp bağırıp istemedi. Bağırmasını ve vurmasını konuşmamasına bağlıyorum. Çünkü ne yapmak istediğini anlamayınca seste yükseliyor
tazeanneyimbennn organikirmik birden sonra başlıyor canım benimki de bazen o kadar sinirleniyor ki yumruk yapıyor elini ya da geliyor vuruyor bana ben hayır vurma diyorum
organikirmik tazeanneyimbennn ya kolumun halini görseniz her yeri yara içinde. Tırmalamasageliyor oyuncak fırlatıyor kafama ve bunu yanlışlıkla yapmıyor sinirlendiği için yapıyor.
organikirmik Prenses_annesi22 aynı bacım bizde çıkmakta olan diş de yok en azından o zamanlar huzursuzluğunu dişe bağlıyordum
organikirmik tazeanneyimbennn e nasıl yaptırmayayım elini tutuyorum oyuncak alıp atıyor. Kızıyorum bu sefer korkup ağlıyor
organikirmik patlakprezervatif 12betul ay tamam çocuğumdan şüphe etmeye başlamıştım. Şeytan girdi içine sandım
12betul organikirmik Bizde se var canım ısırmalar ağlamalar . Emerken kolumu göbeğimi cimcikliyor . Ve evet ağlayarak bir şeyler yaptırmayı öğrendiği için ekstra ağlama moduna giriyor
Aklimideliricem Bitmiyo bunların sendromları ısırması biter, vurması başlar, o biter ağlaması başlar, o biter başka bişey başlar ama aslaa bitmez djskskdndj
organikirmik Aklimideliricem ya bi şeylerin nedenini bilince daha toleranslı oluyorum. En azından şimdi dicem ki iyi sendromuna zıçtığım fjgkdng
patlakprezervatif organikirmik evet bu gerçekten insanı rahatlatıyor. Neye niye dayandığını biliyorsun 😄
seros3535 organikirmik Bizde öyle 15 aylık inatlaşma bağırma çağırma 1 yaş sendromunu dolu dolu yaşatıyor