Kbrakurt Ruzgarsmomm kendi yatmaya başladığından beri hep yüzüstü yatar. Başka türlü de uyumaz. 17 aylık olduk.
tosuncukannesi Ruzgarsmomm peki kollarını nasıl yerlestiriyorsunuz yani yukarı kafasının yanına mı koyuyorsunuz yoksa aşağıda bedeninin yanındami oluyor
[silindi] Ruzgarsmomm 15 gunlukten berı hep yuzustu yatırdım suan 17 aylık hala yuzustu yatar ve kasları daha kuvvetlı oluyor dogeu yapıyorsunuz
2prens_annesii Ruzgarsmomm dikkat edin derim! Boğulma riskeri çok yüksek bebek kendiliğinden dönene kadar sırt üsttü yatması daha sağlıklı yinede siz bilirsiniz..
Senasmyye Ruzgarsmomm bizim kızda öyle 1,5 aylıktan beri yüz üstü yatıyor sırt üstü uzun ve derin uyuyamıyor. İlk zamanlar bende korkuyordum ama sonra kendi kendini kurtardığını gördüm ve hep öyle yatırıyorum artık. İçin rahat olsun 😊
Deletedmom819 birkizbirerkekannesii yok ilk 3 ay kendim yüz üstü yatırdım uyanmadı hiç . 3 ayında kendisi dönmeye başladı
deletedmom763 Ruzgarsmomm Bnm oğlum 5. Aydan beri yani kendi dönmeye başladığından beri yüzüstü yatıyor ama ben yinede korkuyordum sürekli kontrol ediyordum .. ablamın cocugu doğduğundan beri yüzüstü uyudu cok gazlıydı çevirdikleri an çığlık kıyamet… bilemiyorum canım ben cok pimpirikliyim ☺️
Kubuu1 tosuncukannesi hayır çok rahat ediyor o şekilde rahatsız olsa ağlar mutlaka direk kollarının üstüne yatmıyor zaten kolları yanda kalıyor omzumda gazını çıkarıp öyle koyuyorum direk kendisi rahat olduğu pozisyonu bulmuş oluyo ☺️