Ruzgarsmomm benimki boğulmadı🙄
sert zeminde yatırıcaksınız nevresimi bile oynamayacak şekilde yerleştiriceksiniz. Battaniyesini de kollarının altına koyucaksınız kollarını kapatmayacak şekilde yani. Yoksa kollarını oynattıkça battaniye yüzünü kapatacak.yastık vs koymayın etrafına. Ayrıca yüz üstü yatan bebekler kas gelişimi açısından daha kuvvetli olup edken emekliyormuş.(dedi doktorumuz) bizimkide erken emekledi. 4. Ayda yüz üstü sürünerwk gidiyordu. 5 ayında yatağından kendini ilk atmasını yaşadık . Emekleyerek gitmişti 🙄🙈