Benim ilk bebeğim de öyle oldu Bir haftalıkken fototerapi tedavisi gördü 1-2 hafta sonra tekrarladı tekrar fototerapi aldı bir daha da tekrarlamadı. Şimdi ikinci bebeğim 25 günlük yine sarılığı uzadı. Diğer annelerin gönderilerini okuyunca biraz olsun rahatladım Çünkü sebepsiz bir şekilde sarılık uzayabiliyormuş Keşke ilk bebeğim de de Bu stresi yaşamasaydım kendi kendine geçiyormuş bebek tuvaletini yapıyorsa ve kilo alıyorsa doyuyorsa bir sıkıntı yokmuş. Bir arkadaş doğumda vurulan Hepatit B ve K vitamini aşılarının sarılığı uzattığını söylemişti yan etkisi böyleymiş