mysohn7 Selam kızlar yurt dışında yaşıyorum ve hipp marka kavanoz mamalarda sıçan zehri bulaşmış olabilir uyarısı verildi çoğu market raflarından kaldırıldı (yukarı avusturya- çekya ve Slovakya ülkelerinde de toplatılmış buralarda yaşayan varsa ve bebeğine bu marka kavanoz mama veren anneler dikkat ‼️‼️
cilginhatun2 mysohn7 kolaya kaçan annelere ders olur evde hemen biseyler hazırlayıp yedirmiyolar kavanoz mamanın ne faydası olacak cocuga
12betul mysohn7 Şimdi ben kavanoz mama kullanmadım ama karşı da olmadım . 50 lira bi kavanoza vermeyi de düşünmedim hiç . Kızımın ek gıda dönemi yaza geldi çeşit çeşit meyveler iki dakika da irmikli mis gibi kavanoz mamalar yaptım . Hayır o kadar kısa süreli bi işlem ki içine pekmez ceviz de ekledim . Ve hep 2 günlük yaptım dışarı çıksan bile al çık . Hani bu kadar basit bir şeyi hazır kullanmakta saçma geliyordu bana
onaytugba mysohn7 Hipp markası bu durumla ilgili bir kamuoyu duyurusunda bulundu. Durumu fabrika kaynaklı değil market raflarında gerçekleştiği ve şantaj yapıldığını yazmışlar.
minikurabiyeninannesi mysohn7 ahhh çok üzülüyorum böyle özellikle bebek mamalarında bu dene hep sorun yaşandı. İlk oğlumu emziremedim mama kullanmıştık ama ek gıdaya geçer geçmez hep evde temiz beslemeye çalıştım. İkinci bebeğimi şükür emziriyorum sımdı ek gıdaya geçtik hıc böyle hazır mamalara yönelmedim. Hıc gğvenmiyorm aslında kendim yapıyorum diye öevrem tarafından linçleniyordum en mükemmel anne sensin tamam diye ama sımdı görüyorum ki iyi ki mükemmel olmaya çalışmışım. Yine de üzüldüm umarım hıc bır bebeğe sorun yaşatmadan piyasadan kaldırılır.
forumgurmesi Yoğurtla meyveyi karıştırıp çocuğuna yediremeyen annelere ders olsun. Şimdi gelir linçler. Kolaylık oluyor,zaman yok vs demeyin hiç, yoğurda bir meyveyi ezip koymak markete girip hazır kavanoz mama almaktan daha kolaydır.
banauygun forumgurmesi her kelimesine katılıyorum acil çıkmam gerek mecbur diyorlar muzu ezip yogurda katmak 2 dkk lık iş
Rwerdst forumgurmesi yanlarına meyve almaya da gerek yok aslında. Sadece yoğurt ve çatal alsa yetiyor. Varsa muz yoksa marketten muzda alabilir. Sadece dışarıda yoğurda ekleyip ezecek. O kadar kötü ki bu mamaların tadı. Bir kaç kez aldım elbette zorda kaldığım anlarda hazırlıksız olduğum durumlarda ama yoğurda meyve katmak zor değil. Zaten bir tık büyüyünce al muzu ver eline acil durumda. Muz herşeyin kurtarıcısı ya😂😂😂😂
sarikavun forumgurmesi Yoğurtla meyveyi karıştırıp çocuğuna yediremeyen annelere ders olsun. Evet limclicem cunku cok onyargilisiniz. Hemde en cok hassas olmaniz gereken annelik konusunda. Bu arada o kavanoz mamalar sadece meyveden ibaret degil bilginiz vardir belki. Bu arada siz limclemenden de ben soyleyeuom hiic vermedim bebegime kavanoz mama ama vermem gereke de bilirdi ki bu hafta yurtdisina cikacagiz ora icin alip aracagim cantama ne olur ne olmaz. Tavrinizi cok yanlis buldum. Tabiki yogurda meyve dogramak kolay is ama imkanlar oyle olmayabiliyo.
mysohn7 cilginhatun2 uğraşmak zor geliyor aslında sebzeyi meyveyi hasla blendır yap aynısı bunu yapmak zor olmamalı
forumgurmesi sarikavun meyveden ibaret ne var çok merak ettim katkı maddesi ve koruyucu dışında? Yurtdışında meyve ve yoğurt yok mu?
Nacafa sarikavun bu kavanozlardan ben bir defa aldım onu da çocuğum yemedi zararlarını ögrenince bir daha da almadım da ne gibi faydaları var bilmediğimiz. Anlatın aydınlanalım. Çok gerekli, faydalı bir şey gibi de anlatmışsınız
mysohn7 12betul burada tanesi 50 cent- 1 euro hiç alma tenezzülünde bende bulunmadım küçük kavanozlar aldım desiğiniz gibi hasladım biraz irmik ceviz blendır edip sıcakken kavanozlayıp vakumladım.
mysohn7 forumgurmesi çok haklısınız yani burda fiyatı 50 cent-1euro sudan ucuz misali olmasına rağmen oğluma hiç alıp yedirmedim evde kendim yaptım hep.
begonvil00 Sadece kavanoz mamalar mı ya benim bebeğim hipp formül mama içiyor. Birçok mama denedim ondan başkasını ağzına bile sürmüyor