Bebeğim 5 aylık kanında enfeksiyon varmış sürekli ağlıyor hiç hali yok birde emmemeye başladı memeyi itiyor istemiyor napim bilemedim pazar günü acildeki doktor bir şeyi yok dedi diştendir dedi ve kan tahlili almadı meğer kanında enfeksiyon varmış 4 gündür hem ateşli hemde çok rahatsız yavrum keşke onu dinlemeseydim ya doktor bilir dedim kendi hislerime güvenip getirmem lazım dı dün bana akıl verir misiniz dolapta biraz sütüm vardı onu mu ısıtıp vereyim belki biberondan içer ona da alışsın istemiyorum