Merhaba. Oğlum 6.5 aylık 5 aya kadar sadece anne sütü ile beslendi. Sonra geceleri sık uyanıyor diye gece mama verebilirsin bi kere dedi doktor öyle başladık. Çünkü meme de 5 dk zor duruyor. Hep etrafla ilgilenmek istiyor. Şimdi gün içinde emiyor mesela 1 saat sonra mızırdanıyor aşırı sinirli hareketleri var ben dişe bağladım. Emzirdim 5 6 dk durdu memede bıraktı kendiliğinden 1 saat sonra ağlamaya başladı aç mı acaba dedim mama verdim 150 cc yi hemen aktif olarak içti yani ben acaba diş huzursuzluğu diyip duruyorum ama acaba ben çocuğumu aç mı bırakıyorum ya kafam allak bullak üzüldüm de ilk çocuğum bilmiyorum ek gıda da başladık nasıl yapayım bilemedim bilenlerinizden rica ediyorum bi akıl verin lütfen 🫶