umos_ yeni doğan yastığını çıkartın içinden daha rahat eder. Diğer türlü nerede taşıyacaksınız ki Puset harici bebek arabasına yatırdığınızda kemeri nasil bağlanacak çok güvensiz. Dışarıda görüyorum normal bebek arabasını tam yatırıp bebeği battaniyeye sarıp oraya koyuyorlar ama kemeri bağlamıyorlar