mabellaa Bu yaz ilk defa sandalet alacağız kızıma 21 aylık şu an 🌸 ne önerirsiniz? İgor markanın bu renkli kalpli sandaletleri çok tatlı gözüküyor ama olumsuz yorumları da görünce bide size sorayım dedim
belgin2 mabellaa benim oğlum da 20 aylık tombik ayaklı igor olmaz diye düşünüyorum ben skechers alacağım beğendik mavi bir model tabanda deniz canlıları var oğlum çok seviyor bu ara yengeç falan çok beğeneceğini düşünüyorum bakalım ☺️ igor güzel ama tatillik gibi geliyor bana fazla plastik ☺️