prensesannesiiyim Kızlar bu hafta veya haftaya ek gıdaya başlayacak olan varmı aranızda? Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var ilk kabaktan başlıyayım diyorum önerileriniz varmı sevdirerek nasıl yedirebilirim
organikirmik prensesannesiiyim biz yoğurtla başlamıştık. Yoğurt kabak havuç patates elma armut kıyma peynir zeytin yumurta diye gidip sonra bakliyatlara geçmiştik pirinç bulgur gibi.
Ballilokmam11 prensesannesiiyim bizde yeni başladık yoğurtla şimdi 3.Günümüz yarın kabak sonra Patates havuç tatlı patates avokado yumurta sarısı meyveler olarak devam edeceğim
alinaaaaaaa prensesannesiiyim bende başlayacağım bu pazar 5 ay 15 günlük olduğunda baslayayım diyorum bende kabak düşünüyorum ama bebepim mama sandalyesine kıyduğumda dengede duramıyor biraz dahamı ertelesem bilemiyorum
metomom prensesannesiiyim her şeyi çatalla ezin sıvıya alışmasın ve bulamaç yapmayın benceilk yoğurttan başlayın yumurtanın beyazını da verin tabiki 3 gün kuralıyla hepsi
prensesannesiiyim alinaaaaaaa bekle istersen canım öneli olan zaten mama sandalyesinde oturabilmesi doktoruna danış istersen neden erken başlatmak istiyorsun ki bir sıkıntı yoksa eğer 6.ayı bekle
prensesannesiiyim metomom öneriniz için teşekkür ederim🌹 evet çatalla ezdim kabağı yoğurt mayalama yapamadığım için onu sona bıraktım hazır doğal yoğurtlardan alsam olurmu acaba🫠
ozdenizzz prensesannesiiyim arkadaşlar gerekeni söylemiş ben ek olarak şunu söyleyebilirim meyve tadımlarını en son yapın çünkü tadı güzel olduğu için bu sefer sebzeyi red edebiliyorlar.