Ben böyle cıvık ve karışık yiyeceklerden hiç hoşlanmıyorum asla da yemiyorum. Makarna salatası, Rus salatası, yoğurtlu mezeli bir şeyler filan. Kendim de bir yere gidince hiç yemem. Nereye gitsem çeşit çeşit bunlardan yapıyorlar.
Ben en fazla kısır, patates salatası yaparım gerisi kuru şeyler. Kek, kurabiye, börek, sarma vs.
Bu ıslak vıcık vıcık tövbe estağfurullah şeyleri yapmıyorum diye sizce gelen misafir eksik diye düşünüyor mudur? Bir yere gittiniz hep kuru şeyler geldi ikramlık aklınıza niye yapmamış diye gelir miydi?