atomkarincaaa Biz 4,5 aylık iken tadımlara başlamıştık üç gün kuralı ile doktorumuzun önerisi ile, zaten yoğurt ardından Sebzeler meyve pirinç yulaf derken tadımlar iki ay kadar sürmüştü. 6 altı aydan sonra, günde bir öğün ek gıda veriyordum, 7 aydan sonra iki üç öğüne çıkardım ama yine de tadımlık veriyordum doycağı kadar bir porsiyon vermiyordum. Tam anlamıyla üç ana öğün bir ara öğün şeklinde verişim dokuzuncu ayı doldurmasından sonra oldu.