Gerçekten cok kötüyüm. Bebegim dün 4 aylik oldu ve dün itibariyle biberon reddi başladı. Zaten meme etmiyordu ve biberonu da cok zor alıyordu simdi ağlamaya başladı. Su ana kadar dr browns, avent,; lansinoh,nuk ve mamajo denemiştik. Hiçbirini almıyor. Lütfen biri bana umut versin.